Asistență privind organizarea și ținerea contabilității
Înregistrarea cronologică a articolelor contabile pe baza documentelor primare
Elaborarea balanței de verificare lunară
Întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA și cartea mare
Contabilitate de gestiune
Întocmirea bilanțului contabil
Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele
Consolidarea balanțelor de verificare pentru grupuri de societăți și transpunerea lor în bilanț
Reglarea fișelor de evidență pe plătitor și obținerea de certificate fiscale
Asistență la audit
Asistență la controalele fiscale efectuate de organele statului
CONTABILITATE DE GESTIUNE
Consultanță privind organizarea contabilității de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare
Organizarea Centrelor de profit
Organizarea gestiunilor
Pregătirea personalului pentru operare în sistem gestiune stocuri și vânzare
Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare și circuitul acestora în cadrul organizației
Asistență la operarea documentelor de gestiune, stocuri, vânzare
Crearea de documente personalizate pentru fiecare operațiune cu siglele firmei (facturi, chitanțe)
Pregătirea personalului pentru introducerea operațiunilor de casă și bancă
Verificarea corectitudinii și legalității operațiunilor zilnice de încasări și plăți cu numerar
Crearea de rapoarte personalizate
CONSULTANTA FISCALA
Nu trebuie să vă îngrijorați în legătură cu realizarea diferenței între documentele legate de taxe și cele nelegate de acest domeniu, sau dacă rambursarea taxelor va fi realizată în mod corect în acest an și înregistrată la timp.
Până în prezent, activitatea noastră s-a desfășurat în domeniile prezentate în cele ce urmează:
TVA
Impozit pe venit
Impozit pe profit
Control financiar
Impozitarea societăților comerciale
Reținere de impozite
CALCUL SALARIAL
Întocmirea statelor de plată conform legislației în vigoare (calculul concediilor medicale, al concediilor de odihna, orelor suplimentare, sporurilor, bonusurilor, retinerilor, pensiilor suplimentare, avantajelor în natură etc.)
Întocmirea rapoartelor specifice: rapoarte de costuri, liste de taxe, Declarația 112, evidența zilelor de concediu de odihna, evidența zilelor de concediu medical, etc.
Completarea adeverințelor de bancă pentru salariați
Transmiterea fluturașilor de salariu în format electronic PDF sau pe suport de hârtie
Întocmirea fișierelor de bancă pentru plata salariilor
Procesarea calculului salarial pentru veniturile din drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de administrator (dacă este cazul)
SERVICII FINANCIARE SI DE TREZORERIE
Procesarea tuturor tranzacțiilor bancare aprobate și întocmirea documentelor contabile care susțin tranzacțiile bancare și de numerar, dar și plățile aferente angajaților;
Monitorizarea conturilor bancare și raportarea la informațiile de gestiune privind tranzacțiile și soldurile de numerar;
Procesarea rapoartelor de cheltuieli aprobate anterior privind angajații și tranzacțiile efectuate cash.
CONSULTANTA PENTRU INCEPEREA UNUI BUSINESS
Consultanță cu privire la modul de înființare al firmei
Consultanță cu privire la diferențele de impozitare privind diferitele state ale Uniunii Europene
Înregistrarea firmei în scopuri de TVA
Înregistrarea firmei pentru a putea angaja salariați
Consultanță cu privire la modul optim de organizare al activității financiar contabile
Recomandări privind structura personalului necesar
Angajarea personalului
Instruirea personalului cu privire la organizarea activității contabile primare